who the hell this girl ?

My photo
I ain't got any superpower. Thank you.

Friday 8 April 2011

KAREMEL OH KAREMEL

hadi kenapa call aku lagi ?sudah laa aku da puas pujuk diri lupa kan kau.now,kau boleh boleh nk contact balik dengan aku.
dalam banyak banyak ex pernah aku kumpul kau laa yang paling menyakit kan hati.
sumpah sayang gila kat kau ,tapi tu dulu lahh ! time sekolah lagi ,budak budak lagi kan.
sekarang dah xda masa nk pikir pikir pasal kau dah.
DAH BOLEH BLAA KAU DARI SINI !!
peace x)


haha,pahit nyaa karemel tuh.kenapa buat x jadi jadi nihh ?? *tanya diri .
tadi petang aku teringin nak buat karemal.teringat dulu ella pernah ajar masak karemel kat rumah dia.
memang senang betul tengok dia buat karemal tuhh.
but time aku buat td kenapa x jadi ?apa yang salah ?? *tanya diri lagi.
karemel tuhh rasa nyaa sangat pahit.pahit.pahit.
pahit lagi rasa nya hati ini.
memang xda bakat laa kau dalam memasak nihh.
xpe nina ,lambat lagi nk kahwin.x perlu la masak masak ni semua,.


oke fine.
karemel tuhh buang jauh jauh.masuk kan dalam tong sampahh.


mana plak ayah aku beli durian nihh ?macam tau tau jaa anak dia nihh teringin lama da nak makan durian,
macam x sabar sabar da aku time ayah belah durian tuh !ngappp ,
perghh !sedap laa weyhh !!
kuning isi dia,memang kaw lahh.
nk lagi ayah ,boleh ?


nak x karemel nina buat ?nk kutip dalam tong sampahh ehh
thankyou


nk lagi nk lagi 
                                                                                                            

No comments:

Post a Comment